Poeta - moderní literární server


Vladěna

Autor: Pavel Pavel Hvězdička, 9. 9. 2023, Povídky



     Vladěna lehce oděná, přišla sedla si, vytáhla si tenký doutník z krabičky, a dala si nohu přes nohu...
Její vyzývavé tělo šálí zraky místních obyvatel. Čekala zda a kdo ji zapálí ten doutník, který neuměla ani držet.V tom lokále nebylo téměř na krok vidět, tak hustý vzduch zde byl. Najednou přiběhli pánové k jejímu stolu div ten stůl nepřevrátili. Vladěna si udržela svou grácii, nechala si zapálit, a v tom se jí muž zeptal, zdali by ji nemohl pozvat na nějaký drink. Vladěna vydechla kouř a pronesla, že se právě milovala. Muž neváhal a okamžitě odpověděl, ale ne se mnou. Vladěna si prohodila nohy schválně tak, aby muž viděl že je bez. Přisedl si, objednal pití, a Vladěna dělala jako že nic. Přece jenom, seděli chvíli mlčky, Vladěna čekala zvědavě co bude dál, a muž překvapený, najednou nevěděl jak na ni, napřímo, drsně, neurvale, zpomalit, přitom toužebně po ní koukal až ho číšník přerušil. Cinkli si tedy skleničkami a muž se ji zeptá zdali to bylo fajn. Žena se zeptá co? No přece to milování. Čekala jsem více, odpověděla. Vzala jeho ruku a pod dlouhým ubrusem si dala jeho ruku mezi stehna. Muž ucítil její hedvábnou kůži a její vlhký rozkrok. Hned mu dala jeho ruku zpět a koukla mu do očí a s neodolatelným úsměvem se zeptala, stačí? Muž, aby dorovnal aspoň trochu tu situaci odpověděl že ne. Muž vůbec nechápal že během chvilky to došlo tak daleko, dělá si srandu ta dáma?, střílí si ze mě?, muž není schopen kloudného slova, Mlčky popíjejí drink, a muž objednává druhou sadu. Stále nevěřil, že by se mu něco takového mohlo v životě přihodit. Občas se podívali do očí, ale jinak sledovali zdejší osazenstvo. Vladěna upila trochu toho drinku a povídá aby jí omluvil na chvíli...                                                                                                                            Muž se jí už nedočkal, po chvíli vyletí z lokálu ji hledat ale marně. Napadlo ho, se podívat na dámskou toaletu, jestli se jí neudělalo špatně, ale nic, ani vidu ani slechu, po přízraku, který ho ošálil. Vrátil se tedy do lokálu a po chvíli dumání si řekl, už nikdy dáma s doutníkem!